Page rank

Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Γράμμα στον Άγιο Βασίλη


Αγαπημένε μου Άγιε, για το 2015 θέλω να σου ζητήσω λίγα πραγματάκια. Θέλω να πληρώνουν οι άνεργοι εφορία, θέλω η δικαιοσύνη να είναι κατευθυνόμενη, θέλω οι κλέφτες και τα λαμόγια να κάνουν πάρτυ στη Μύκονο, θέλω το κράτος να διαπομπεύει οροθετικές γυναίκες, θέλω για υπουργούς ψυχωτικούς βιβλιοπώληδες και τσεκουροφόρους, θέλω οι ρατσιστές να ξεσαλώνουν και να κυνηγάνε τον κάθε ξένο κακομοίρη, Θέλω η κυβέρνηση να τα χει πλακάκια με φασίστες, θέλω ακροδεξιούς όχι αυτούς τους παλιούς της ΕΠΕΝ αλλά ακόμη χειρότερους, θέλω οι πολιτικοί να μην μπορούν να κάνουν ούτε τον πιο απλό διάλογο αλλά μόνο να βρίζονται και να κάνουν διαγωνισμό φαυλότητας. Θέλω κόμματα που τα ιδρύουν εφοπλιστές και καναλάρχες, θέλω εμφύλιο, μίσος, θέλω να κατηγορώ για την κατάντια μου τους ξένους, τους δημόσιους υπάλληλους και τους ομοφυλόφυλους. Θέλω να τα παίρνουν όλοι χοντρά κρυφά και φανερά, θέλω να μου λένε ψέμματα, να μου κάνουν προεκλογικές εξαγγελίες και την άλλη μέρα να κάνουν τελείως τα αντίθετα, θέλω το ΚΚΕ να μην εκφράζει τους εργαζόμενους, τη ΓΣΕΕ να είναι παραμάγαζο των κομμάτων. Θέλω πολιτικούς που να μιλάνε με τις ώρες και να μη λένε τίποτα, θέλω να μου λένε ότι θα αντιμετωπίσουν τον καπιταλισμό με νταούλια και καραγκούνες, θέλω να μου λένε για Success story όταν ο κόσμος καίγεται από τα μαγκάλια, θέλω εγκληματικότητα, βία, μπάχαλα. Θέλω ο καθένας να κοιτάει την πάρτη του, θέλω να νομίζω ότι κατάγομαι απο τους αρχαίους Έλληνες,  θέλω εκφοβισμό, λάσπη, βρωμιά, ανηθικότητα. Δεν θέλω καλή παιδεία, δεν θέλω υγεία, δεν θέλω δουλειά, δεν θέλω λεφτά, δεν θέλω ιδιοκτησία, δεν θέλω ισονομία, δεν θέλω δικαιοσύνη, δεν θέλω δημοκρατία.
Άγιε μου Βασίλη, κάνοντας μια δεύτερη σκέψη, τελικά δεν σε χρειάζομαι, φρόντισαν άλλοι για αυτά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου